Suzuki

OznakaSLXXXERTP
Pomen oznakekratka noga – 381mmdolga noga – 508mmultra dolga noga – 635mmextra ultra dolga noga – 762mmelektro zagon, krmilna ročicaelektro zagon, daljinska komandaelektro zagon, daljinska komanda, power trimmenjalnik z nastavljivo smerjo rotacije

DF2.5

Prednosti: OHV motor, Digitalni CDI sistem vžiga, Možnost 360° obračanja, Najlažji v svoji kategoriji, Suzuki proti korozijska zaščita, Krmilna ročica z gumi ročajem, Vgrajen rezervoar goriva 1,0 L, Nastavitev upora plina, Nastavitev upora krmiljenja.

DF2.5SDF2.5L
Dolžina osiSL
Število valjev11
Prostornina motorja6868
Dovod gorivaVplinjačVplinjač
Teža (kg)13.514
Rezervoar za gorivo (L)1.01.0

DF4

Prednosti: Možnost polaganja v treh pozicijah, Gravitacijski ventil goriva za lažji zagon, Digitalni CDI sistem vžiga, Blokada zagona v prestavi, Indikator nizkega pritiska olja, Suzuki proti korozijska zaščita, Filter olja za boljše mazanje, Vgrajen rezervoar goriva 1,5 L, Priključek za zunanji rezervoar, Nastavitev upora plina, Nastavitev upora krmiljenja.

DF4ASDF4AL
Dolžina osiSL
Število valjev11
Prostornina motorja138138
Dovod gorivaVplinjačVplinjač
Teža (kg)23.524.5
Rezervoar za gorivo (L)1.51.5

DF5

Prednosti: Možnost polaganja v treh pozicijah, Gravitacijski ventil goriva za lažji zagon, Digitalni CDI sistem vžiga, Blokada zagona v prestavi, Indikator nizkega pritiska olja, Suzuki proti korozijska zaščita, Filter olja za boljše mazanje, Vgrajen rezervoar goriva 1,5 L, Priključek za zunanji rezervoar, Nastavitev upora plina, Nastavitev upora krmiljenja.

DF5ASDF5AL
Dolžina osiSL
Število valjev11
Prostornina motorja138138
Dovod gorivaVplinjačVplinjač
Teža (kg)23.524.5
Rezervoar za gorivo (L)1.51.5

DF6

Prednosti: Možnost polaganja v treh pozicijah, Gravitacijski ventil goriva za lažji zagon, Digitalni CDI sistem vžiga, Blokada zagona v prestavi, Indikator nizkega pritiska olja, Suzuki proti korozijska zaščita, Filter olja za boljše mazanje, Vgrajen rezervoar goriva 1,5 L, Priključek za zunanji rezervoar, Nastavitev upora plina, Nastavitev upora krmiljenja.

DF6ASDF6AL
Dolžina osiSL
Število valjev11
Prostornina motorja138138
Dovod gorivaVplinjačVplinjač
Teža (kg)23.524.5
Rezervoar za gorivo (L)1.51.5

DF8

4-taktni izvenkrmni motor nove generacije vsebuje novo multi-funkcijsko krmilno ročico, na kateri je regulator plina, regulator smeri plovbe (naprej – prosti tek – nazaj), nastavitev upora plina in upora krmiljenja. Na ročici je nameščena tudi opozorilna lučka nizkega pritiska olja in omejevalec previsokih obratov.

DF8ASDF8AL
Dolžina osiSL
Število valjev22
Prostornina motorja208208
Dovod gorivaVplinjačVplinjač
Teža (kg)39.542.0
Rezervoar za gorivo (L)1212

DF9.9

Trenutno najnaprednejši prenosni motor na tržišču. Prvi model te moči, ki ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF9.9B odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, Zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo.

DF9.9BSDF9.9BLDF9.9BRSDF9.9BRL
Dolžina osiSLSL
Število valjev2222
Prostornina motorja327327327327
Dovod gorivaEFIEFIEFIEFI
Teža (kg)44.045.048.049.0
Rezervoar za gorivo (L)12121212

DF15

Trenutno najnaprednejši prenosni motor na tržišču. Prvi model te moči, ki ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF9.9B odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, Zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo.

DF15ASDF15ALDF15AESDF15AELDF15ARSDF15ARLDF15ATL
Dolžina osiSLSLSLL
Število valjev2222222
Prostornina motorja327327327327327327327
Dovod gorivaEFIEFIEFIEFIEFIEFIEFI
Teža (kg)44.045.048.049.048.049.054.5
Rezervoar za gorivo (L)12121212121212

DF20

DF20A je trenutno najnaprednejši prenosni motor na tržišču. Prvi model te moči, ki ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF20A odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, Zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo.

DF20ASDF20ALDF20AESDF20AELDF20ARSDF20ARLDF20ATSDF20ATL
Dolžina osiSLSLSLSL
Število valjev22222222
Prostornina motorja327327327327327327327327
Dovod gorivaEFIEFIEFIEFIEFIEFIEFIEFI
Teža (kg)44.045.048.049.047.048.052.554.5
Rezervoar za gorivo (L)1212121212121212

DF25

Nov vrstni 3-valjni motor vsebuje Suzukijevo najboljšo tehnologijo, katera ga uvršča na prvo mesto med konkurenco. DF25A je najlažji motor v svojem razredu. Slovi po tihem in mirnem teku in odličnem izkoristku.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Elektronski vbrizg brez baterije, Vgrajen filter/separator goriva, Zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF25ASDF25ALDF25ARSDF25ARLDF25ATL
Dolžina osiSLSLL
Število valjev33333
Prostornina motorja490490490490490
Dovod gorivaEFIEFIEFIEFIEFI
Teža (kg)62.063.065.066.072.0
Rezervoar za gorivo (L)2525252525

DF30

Nov vrstni 3-valjni motor vsebuje Suzukijevo najboljšo tehnologijo, katera ga uvršča na prvo mesto med konkurenco. DF30A je najlažji motor v svojem razredu. Slovi po tihem in mirnem teku in odličnem izkoristku.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Elektronski vbrizg brez baterije, Vgrajen filter/separator goriva, Zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF30ATHLDF30ATSDF30ATL
Dolžina osiLSL
Število valjev333
Prostornina motorja490490490
Dovod gorivaEFIEFIEFI
Teža (kg)74.071.072.0
Rezervoar za gorivo (L)252525

DF40

Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Vgrajen filter/separator goriva, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF40ATSDF40ATL
Dolžina osiSL
Število valjev33
Prostornina motorja941941
Dovod gorivaEFIEFI
Teža (kg)102104

DF50

Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Vgrajen filter/separator goriva, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF50ATSDF50ATL
Dolžina osiSL
Število valjev33
Prostornina motorja941941
Dovod gorivaEFIEFI
Teža (kg)102104

DF60

Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Vgrajen filter/separator goriva, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF60ATLDF60AVTL
Dolžina osiLL
Število valjev33
Prostornina motorja941941
Dovod gorivaEFIEFI
Teža (kg)102114

DF70

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF70ATL
Dolžina osiL
Število valjev4
Prostornina motorja1502
Dovod gorivaEFI
Teža (kg)155

DF80

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF80ATL
Dolžina osiL
Število valjev4
Prostornina motorja1502
Dovod gorivaEFI
Teža (kg)155

DF90

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF90ATLDF90ATX
Dolžina osiLX
Število valjev44
Prostornina motorja15021502
Dovod gorivaEFIEFI
Teža (kg)155158

DF100

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF100BTLDF100BTXDF100ATLDF100ATX
Dolžina osiLXLX
Število valjev4444
Prostornina motorja1502150220442044
Dovod gorivaEFIEFIEFIEFI
Teža (kg)155158182187

DF115

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF115ATLDF115ATX
Dolžina osiLX
Število valjev44
Prostornina motorja20442044
Dovod gorivaEFIEFI
Teža (kg)182185

DF140

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF140ATLDF140ATX
Dolžina osiLX
Število valjev44
Prostornina motorja20442044
Dovod gorivaEFIEFI
Teža (kg)179184

DF150

Prednosti: Digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF150ATLDF150ATXDF150APLDF150APX
Dolžina osiLXLX
Število valjev4444
Prostornina motorja2867286728672867
Dovod gorivaEFIEFIEFIEFI
Teža (kg)215220223223

DF175

Prednosti: Digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF175ATLDF175ATXDF175APLDF175APX
Dolžina osiLXLX
Število valjev4444
Prostornina motorja2867286728672867
Dovod gorivaEFIEFIEFIEFI
Teža (kg)215220223223

DF200

Prednosti: Digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF200ATLDF200ATXDF200APLDF200APXDF200TLDF200TX
Dolžina osiLXLXLX
Število valjev4444V6V6
Prostornina motorja286728672867286736143614
Dovod gorivaEFIEFIEFIEFIEFIEFI
Teža (kg)226231228233263265

DF225

Prednosti: V6 postavitev pod kotom 55°, DOHC motor, 24 ventilov, 32 bitna računalniška enota, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF225TX
Dolžina osiX
Število valjevV6
Prostornina motorja3614
Dovod gorivaEFI
Teža (kg)263

DF250

Prednosti: Digitalna daljinska komanda (model AP), DOHC motor, 24 ventilov, 4.0 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF250TXDF250TXXDF250APXDF250APXX
Dolžina osiXXXXXX
Število valjevV6V6V6V6
Prostornina motorja3164316440284028
Dovod gorivaEFIEFIEFIEFI
Teža (kg)263268274279

DF300AP

Prednosti: Digitalna daljinska komanda (model AP), DOHC motor, 24 ventilov, 4.0 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF300APXDF300APXX
Dolžina osiXXX
Število valjevV6V6
Prostornina motorja40284028
Dovod gorivaEFIEFI
Teža (kg)274279

DF325

Na svetovnem tržišču potrebe po izvenkrmnih motorjih naraščajo. Največji porast je prav v razredu močnih motorjev. Številni proizvajalci plovil se odločajo, da večja plovila, ki segajo tudi preko dolžine 12 m, opremljajo z več izvekrmnimi motorji. Ker so plovila vedno večja, morajo biti motorji vedno močnejši. Vse pogosteje srečamo plovila na katera lahko namestimo ne le dva, temveč tri ali celo štiri izvenkrmne motorje visokih moči.
Izdelati motor z večjo močjo ni nobena skrivnost. Poveča se prostornina ali doda turbopolnilnik in motor ima večjo moč. Seveda večji motorji pokurijo več goriva, so večji in težji, vse bolj kompleksni in zanesljivost postane problem.
Ne glede na moč motorja, je hitrost plovila vedno določena z obliko trupa, hidrodinamičnimi lastnostmi, propelerji in načinom vgradnje motorja na plovilo. Zato so se pri konstrukciji novega mišičnjaka pri Suzukiju odločili, da bodo pričeli konstruiranje na praznem listu papirja in upoštevali vse navedene faktorje. Najprej so pogledali dosedanje rešitve izvenkrmnih motorjev z enim propelerjem. Dejstvo je, da tak motor proizvede veliko potiska a žel kot stranski produkt povzroča velik navor na plovilo zaradi rotacije propelerja v eno smer. Da bi to izgubljeno energijo uporabili koristno, so se hitro odločili, da bo potrebno uporabit dva propelerja, ki se vrtita v obratni smeri. Drug problem pogonov je menjalnik pred propelerji, ki ovira idealen tok vode na propelerje. Večje kot so moči in navori motorjev, močnejši morajo biti menjalniki za prenos moč s pogonske gredi motorja na os propelerja. Zaradi tega so menjalniki večji, njihovo ohišje pa ovira pritok vode do propelerja.
Pri Suzukiju so zato več let razvijali motor, izvedli številne teste in meritve, da jim je uspelo izboljšati način, kako moč motorja čim bolje prevesti na potisk vode.

Prednosti: Dual Prop sistem, DOHC motor, 24 ventilov, 4.3 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF325ATXDF325ATXX
Dolžina osiXXX
Število valjevV6V6
Prostornina motorja43904390
Dovod gorivaEFIEFI
Teža (kg)330339

DF350

Na svetovnem tržišču potrebe po izvenkrmnih motorjih naraščajo. Največji porast je prav v razredu močnih motorjev. Številni proizvajalci plovil se odločajo, da večja plovila, ki segajo tudi preko dolžine 12 m, opremljajo z več izvekrmnimi motorji. Ker so plovila vedno večja, morajo biti motorji vedno močnejši. Vse pogosteje srečamo plovila na katera lahko namestimo ne le dva, temveč tri ali celo štiri izvenkrmne motorje visokih moči.
Izdelati motor z večjo močjo ni nobena skrivnost. Poveča se prostornina ali doda turbopolnilnik in motor ima večjo moč. Seveda večji motorji pokurijo več goriva, so večji in težji, vse bolj kompleksni in zanesljivost postane problem.
Ne glede na moč motorja, je hitrost plovila vedno določena z obliko trupa, hidrodinamičnimi lastnostmi, propelerji in načinom vgradnje motorja na plovilo. Zato so se pri konstrukciji novega mišičnjaka pri Suzukiju odločili, da bodo pričeli konstruiranje na praznem listu papirja in upoštevali vse navedene faktorje. Najprej so pogledali dosedanje rešitve izvenkrmnih motorjev z enim propelerjem. Dejstvo je, da tak motor proizvede veliko potiska a žel kot stranski produkt povzroča velik navor na plovilo zaradi rotacije propelerja v eno smer. Da bi to izgubljeno energijo uporabili koristno, so se hitro odločili, da bo potrebno uporabit dva propelerja, ki se vrtita v obratni smeri. Drug problem pogonov je menjalnik pred propelerji, ki ovira idealen tok vode na propelerje. Večje kot so moči in navori motorjev, močnejši morajo biti menjalniki za prenos moč s pogonske gredi motorja na os propelerja. Zaradi tega so menjalniki večji, njihovo ohišje pa ovira pritok vode do propelerja.
Pri Suzukiju so zato več let razvijali motor, izvedli številne teste in meritve, da jim je uspelo izboljšati način, kako moč motorja čim bolje prevesti na potisk vode.

Prednosti: Dual Prop sistem, DOHC motor, 24 ventilov, 4.3 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF350ATXDF350ATXX
Dolžina osiXXX
Število valjevV6V6
Prostornina motorja43904390
Dovod gorivaEFIEFI
Teža (kg)330339

01/ 42 33 540

info@stal.si

Pošljite nam povpraševanje