Suzuki

DF2.5

Prednosti: OHV motor, Digitalni CDI sistem vžiga, Možnost 360° obračanja, Najlažji v svoji kategoriji, Suzuki proti korozijska zaščita, Krmilna ročica z gumi ročajem, Vgrajen rezervoar goriva 1,0 L, Nastavitev upora plina, Nastavitev upora krmiljenja.

DF4A

Prednosti: Možnost polaganja v treh pozicijah, Gravitacijski ventil goriva za lažji zagon, Digitalni CDI sistem vžiga, Blokada zagona v prestavi, Indikator nizkega pritiska olja, Suzuki proti korozijska zaščita, Filter olja za boljše mazanje, Vgrajen rezervoar goriva 1,5 L, Priključek za zunanji rezervoar, Nastavitev upora plina, Nastavitev upora krmiljenja.

DF6A

Prednosti: Možnost polaganja v treh pozicijah, Gravitacijski ventil goriva za lažji zagon, Digitalni CDI sistem vžiga, Blokada zagona v prestavi, Indikator nizkega pritiska olja, Suzuki proti korozijska zaščita, Filter olja za boljše mazanje, Vgrajen rezervoar goriva 1,5 L, Priključek za zunanji rezervoar, Nastavitev upora plina, Nastavitev upora krmiljenja.

DF9.9B EFI

Trenutno najnaprednejši prenosni motor na tržišču. Prvi model te moči, ki ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF9.9B odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, Zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo.

DF9.9BT EFI

Trenutno najnaprednejši prenosni motor na tržišču. Prvi model te moči, ki ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF9.9B odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, Zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo.

DF15A EFI

Trenutno najnaprednejši prenosni motor na tržišču. Prvi model te moči, ki ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF9.9B odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, Zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo.

DF20A EFI

DF20A je trenutno najnaprednejši prenosni motor na tržišču. Prvi model te moči, ki ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF20A odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, Zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo.

DF25A EFI

Nov vrstni 3-valjni motor vsebuje Suzukijevo najboljšo tehnologijo, katera ga uvršča na prvo mesto med konkurenco. DF25A je najlažji motor v svojem razredu. Slovi po tihem in mirnem teku in odličnem izkoristku.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Elektronski vbrizg brez baterije, Vgrajen filter/separator goriva, Zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF30A EFI

Nov vrstni 3-valjni motor vsebuje Suzukijevo najboljšo tehnologijo, katera ga uvršča na prvo mesto med konkurenco. DF30A je najlažji motor v svojem razredu. Slovi po tihem in mirnem teku in odličnem izkoristku.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Elektronski vbrizg brez baterije, Vgrajen filter/separator goriva, Zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF40A

Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Vgrajen filter/separator goriva, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF50A

Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Vgrajen filter/separator goriva, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF50AV

Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Vgrajen filter/separator goriva, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF60A

Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Vgrajen filter/separator goriva, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF60AV

Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Vgrajen filter/separator goriva, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF70A

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF90A

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF115SS

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF115A

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF140A

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, Priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF150SS

Prednosti: Digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF150AP

Prednosti: Digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF150

Prednosti: Digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF175AP

Prednosti: Digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF175

Prednosti: Digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF200AP

Prednosti: Digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF200A

Prednosti: Digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF225

Prednosti: V6 postavitev pod kotom 55°, DOHC motor, 24 ventilov, 32 bitna računalniška enota, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF250

Prednosti: Digitalna daljinska komanda (model AP), DOHC motor, 24 ventilov, 4.0 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF250AP

Prednosti: Digitalna daljinska komanda (model AP), DOHC motor, 24 ventilov, 4.0 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF250SS

Prednosti: Digitalna daljinska komanda (model AP), DOHC motor, 24 ventilov, 4.0 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF300AP

Prednosti: Digitalna daljinska komanda (model AP), DOHC motor, 24 ventilov, 4.0 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF350A

Na svetovnem tržišču potrebe po izvenkrmnih motorjih naraščajo. Največji porast je prav v razredu močnih motorjev. Številni proizvajalci plovil se odločajo, da večja plovila, ki segajo tudi preko dolžine 12 m, opremljajo z več izvekrmnimi motorji. Ker so plovila vedno večja, morajo biti motorji vedno močnejši. Vse pogosteje srečamo plovila na katera lahko namestimo ne le dva, temveč tri ali celo štiri izvenkrmne motorje visokih moči.
Izdelati motor z večjo močjo ni nobena skrivnost. Poveča se prostornina ali doda turbopolnilnik in motor ima večjo moč. Seveda večji motorji pokurijo več goriva, so večji in težji, vse bolj kompleksni in zanesljivost postane problem.
Ne glede na moč motorja, je hitrost plovila vedno določena z obliko trupa, hidrodinamičnimi lastnostmi, propelerji in načinom vgradnje motorja na plovilo. Zato so se pri konstrukciji novega mišičnjaka pri Suzukiju odločili, da bodo pričeli konstruiranje na praznem listu papirja in upoštevali vse navedene faktorje. Najprej so pogledali dosedanje rešitve izvenkrmnih motorjev z enim propelerjem. Dejstvo je, da tak motor proizvede veliko potiska a žel kot stranski produkt povzroča velik navor na plovilo zaradi rotacije propelerja v eno smer. Da bi to izgubljeno energijo uporabili koristno, so se hitro odločili, da bo potrebno uporabit dva propelerja, ki se vrtita v obratni smeri. Drug problem pogonov je menjalnik pred propelerji, ki ovira idealen tok vode na propelerje. Večje kot so moči in navori motorjev, močnejši morajo biti menjalniki za prenos moč s pogonske gredi motorja na os propelerja. Zaradi tega so menjalniki večji, njihovo ohišje pa ovira pritok vode do propelerja.
Pri Suzukiju so zato več let razvijali motor, izvedli številne teste in meritve, da jim je uspelo izboljšati način, kako moč motorja čim bolje prevesti na potisk vode.

Prednosti: Dual Prop sistem, DOHC motor, 24 ventilov, 4.3 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, Veriga odmične gredi namesto jermena, Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, Sistem samodiagnostike, Opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

01/ 42 33 540

info@stal.si

Pošljite nam povpraševanje